הלומדים יכירו גישות שונות להוראת החשבון בביה"ס ויגבשו "אני מאמין" בכל הקשור להוראת המקצוע מתוך הבנה של התפתחות החשיבה החשבונית והכרת שיטות שונות להוראת חשבון. הקורס יזמן מפגש עם חומר לימודי, יקנה יכולת ניתוח של מטרות הוראה בחשבון והכנת חומר לימודי מותאם. בנוסף ינותחו מגוון קשיים קוגניטיביים המתבטאים בליקויים השונים ברכישת חשיבה כמותית אצל ילדים וניתוח איכותי של קשיים בחשבון. נעמוד על שיטות שונות בטיפול ושיקום יכולות הלמידה של תלמידים מתקשים בתחום.
מידע טכני:
אופי הקורס: זום.
מס' מפגשים: 8 מפגשים כאשר כל מפגש 4 שעות אקדמיות. סה"כ 32 שעות אקדמיות.
מסלול לימוד: בוקר \ ערב.
מותאם אישית לאנשי חינוך וצוות משלים: כן.
דרישות סיום: נוכחות מינימום 85%, הגשת מטלה יישומית ללא מבחן.
תעודת הסמכה: סיים\ה בהצלחה קורס הוראה מותאמת בחשבון.
הכרה לגמול: 30 שעות.
חומרי לימוד: אתר קורס עם חומר לימודי לתרגול פרקטיקות וכן משחקים ודפי עבודה בהם תוכלו להשתמש גם לאחר ביום הקורס. הקלטות המפגשים נגישות , קבוצת וואטספ פעילה עם מדריכת הקורס, צוות המכללה והתלמידים בו מקבלים חומרים וניתן להתייעץ במהלך הלימודים ולאחריהם.
*** לפנייה ליועץ לימודים לבדיקת התאמה – לינק לייעוץ ***
מועדי קורסים:
04.02.25 יום שלישי-פתוח להרשמה
06.05.25 יום שלישי-פתוח להרשמה